Vijf ‘eye-openers’ voor een betere nachtrust

Ben jij toe aan meer nachtrust? Check dan deze vlog die ik een tijdje geleden maakte ik in samenwerking met de Leeuwarder Courant en lees ook het complete krantenartikel. Ik geef je 5 tips op het gebied van slaap voor je kindje. Kijk je mee?

Geen tijd om dit vlog te bekijken? Lees hieronder de 5 tips:

  • Zorg ervoor dat je kindje niet te lang wakker is tussen de slaapmomenten door;
  • Slapen doet slapen: voldoende en goede slaap overdag leidt tot een beter nachtrust (en andersom ;-));
  • Wees niet te bang voor een vroege bedtijd. Een te late bedtijd resulteert in wakker worden in de nacht en vroeg wakker worden in de ochtend;
  • Zorg voor een herkenbaar en duidelijk bedtijdritueel;
  • Werk met ‘white noise’ (witte ruis) tegen omgevingsgeluiden wanneer je kindje hier last van heeft.

Het aanleren van gezond slaapgedrag kost tijd en geduld. Heb je hier hulp bij nodig? Neem gerust contact met mij op of lees meer over de coachingspakketten. Ik help jullie graag. Wil je meer weten over hoe je je kindje zelfstandig leert slapen? Word dan lid van onze besloten groep op Facebook voor nog meer slaaptips en deel je ervaringen met andere ouders!

Direct slaaptips nodig?

 

Schrijf je dan in voor mijn maandelijkse nieuwsbrief en ontvang dé 5 slaaptips die jou direct helpen de slaap van je kindje te verbeteren!

Gefeliciteerd! Je hebt zojuist de eerste stap genomen om jouw kindje het beste te geven wat je kunt geven: slaap!